Nytt nettverk for ledere i kulturskoler
Trond Otto Berg er rektor ved Vestnes kulturskole og sentralstyremedlem i Skolelederforbundet. (Foto: Privat)

Nytt nettverk for ledere i kulturskoler

Den 3. april avholder Skolelederforbundet det første møtet i det nye nettverket for ledere i kulturskoler. Formålet er å diskutere utfordringer i sektoren, dele erfaringer og bygge gode faglige nettverk.

Trond Otto Berg er rektor for kulturskolen i Vestnes i Møre og Romsdal, og medlem av sentralstyret i Skolelederforbundet.

– Med dette uformelle kulturnettverket ønsker vi å etablere en arena der både sekretariatet og sentralstyret i Skolelederforbundet kan komme enda nærmere de utfordringene som deler av kulturskolesektoren står i, sier han.

– Samtidig vil nettverket være en god arena for erfaringsutveksling og faglig nettverksbygging for oss som arbeider i sektoren.

Alle ledere i kulturskoler er velkommen til å delta på møtet som holdes i Skolelederforbundets lokaler i YS bygget i Lakkegata 23 i Oslo. Tidspunkt for møtet er 17.30 – 19.30 på onsdag den 3. april.

Du kan delta på møtet selv om du foreløpig ikke er medlem av Skolelederforbundet, men har lyst til å bli bedre kjent med oss. Nettverksmøtet er gratis å delta på.

Ta kontakt med politisk rådgiver i Skolelederforbundet Alf Aschim aba@skolelederforbundet.no dersom du ønsker å delta på møtet eller har spørsmål om nettverket.

Det er også mulig å delta på møtet på Teams fra kl. 18.00.  Du få oppgitt lenke til møtet ved påmelding.