Bli med på virtuell workshop om endringsledelse den 20. februar
Ill.foto: Istockphoto

Bli med på virtuell workshop om endringsledelse den 20. februar

Som medlem av Skolelederforbundet har du mulighet til å delta på seks virtuelle workshops om skoleledelse. Webinarene er utviklet av Apple Professional Learning for ESHA (European School Heads Association). ESHA er en medlemsorganisasjon for nasjonale skolelederforbund i Europa.

Den første workshopen holdes på tirsdag den 20. februar, klokken 13.00 – 14.30, og temaet for workshopen er endringsledelse.

Å lede og håndtere endringer kan være utfordrende og komplisert, og ofte preget av usikkerhet. I denne økten vil man se nærmere på spesifikke aspekter som har betydning for ledelse og håndtering av endring, og hvordan man kan involvere organisasjonen i arbeidet.

Du kan lese mer om workshopen og registrere deg som deltaker på denne lenken.