Reiseregninger, honorarkrav og diverse utlegg

Ill.foto: Istockphoto

Fra 1. januar 2024 har vi omorganisert sekretariatet noe for å fremtidsrette organisasjonen vår videre.

Som en del av effektiviseringen har vi tatt i bruk Tripletex som nytt økonomisystem hos en ekstern leverandør.

Utlegg skal registreres direkte i Tripletex-appen. Du kan laste ned appen ved å klikke her.

Mer informasjon finner du på Tripletex sine hjelpeside

Hvis du ikke har tilgang til Tripletex, eller du har andre spørsmål, vennligst ta kontakt med oss på post@skolelederforbundet.no eller på telefon 24101900.

Medlemmer av fylkesstyrer og lokallag skal ikke sende inn honorarskjema. Nytt honorarskjema er under utarbeidelse og vil være tilgjengelig om kort tid.

Her finner du reisereglementet for Skolelederforbundet (bak innlogging) og informasjon om reiseregninger. Reiseregninger skal også registreres direkte i Tripletex-appen. Du finner mer informasjon i denne artikkelen om utfylling av reiseregninger  på Tripletex sine hjelpesider

Kontakt oss på post@skolelederforbundet.no dersom du har spørsmål.

Leverandører skal sende EHF (Elektronisk handels format) fakturaer til Org.Nr. 970 149 406.