Det nye arbeidslivet

Skolelederforbundet er en del av fellesskapet YS og vår hovedorganisasjon er en viktig stemme for oss for å fremme betydningen av god lønn og gode arbeidsvilkår for sine medlemmer. I denne Episoden snakker Forbundsleder Stig Johannessen med YS leder Erik Kollerud om det nye arbeidslivet – eller hva forventer vi at utvikling og hvordan skal være våre felles prioriteringer for å sikre gode rammer for de ansatte i offentlig sektor.

Lytt også til disse

Lek og læring: Hvordan gikk det med seksårsreformen?

I juni ble evalueringen av seksårsreformen overlevert til kunnskapsministeren. Rapporten peker på en variert skolehverdag og stort sett fornøyde førsteklassinger. Det er imidlertid stor forskjell på bruken av lek som del av opplæringen, og debatten om fri og styrt lek raser.