Podkast: Møt Norges viktigste leder

På konferansen Viktigste Leder delte Skolelederforbundet ut prisen Viktigste Leder for første gang. Barnehagestyrer Anne Gundersen fra Sand barnehage i Nord-Odal kommune stakk av med den gjeve prisen, og hun er ukens gjest.

Hun møter forbundsleder Stig Johannessen til en prat om lagspill og hva prisen betyr for hennes virke som leder.

Anne Gundersen mottar Viktigste Leder-prisen 2024.

Anne Gundersen vant Viktigste Leder-prisen 2024

På Skolelederforbundets konferanse Viktigste leder den 25. september ble Anne Gundersen, enhetsleder ved Sand barnehage i Nord-Odal kommune, tildelt Viktigste Leder-prisen for 2024. Kunnskapsminister Kari Nessa Nordtun delte ut prisen.

Utdeling av Viktigste Leder-prisen 2024

Onsdag 25. september deles Viktigste Leder-prisen ut for første gang. Prisen går til en leder innen oppvekst og utdanning som har gjort en innsats utenom det vanlige.

Skoler inviteres til stort forskningsprosjekt om Folkehelse og livsmestring

Skolelederforbundet er partner i forskningsprosjektet HeaLS - om folkehelse og livsmestring. NIFU har nettopp sendt invitasjonsepost til grunnskoler og videregående skoler i Norge, og inviterer også til korte informasjonsmøter om prosjektet.